Az “Újabb Magyar Felhasználók Áldozatai Az Apple-botrányban” cím hatásos lehet.

Az "Újabb Magyar Felhasználók Áldozatai Az Apple-botrányban" cím hatásos lehet.

Június végén óriási port kavart az Apple botránya, amikor indokolatlanul emelt le a felhasználók bankkártyájáról különböző pénzösszegeket. Sok esetben nagy összegeket érintettek a hibás tranzakciók, amiket később a bankok visszatérítettek. Most úgy tűnik, hogy a probléma újra megismétlődik: volt, akinek már 13 alkalommal vontak le pénzt a kártyájáról.

A nyári ügy után ismét problémák merültek fel a pénzintézeteknél, amelyet az MNB sürgősen kezel a károsultak érdekében. Az érintett bankok jól reagáltak a helyzetre, és az MNB továbbra is szorosan együttműködik velük. Az MNB közleményében hangsúlyozta, hogy az Apple-ügyként emlegetett esetekkel kapcsolatban azonnali intézkedéseket kezdeményezett a pénzforgalmi szolgáltatóknál. Az elsődleges információk szerint a korábbi problémákhoz képest kevesebb ügyfelet érint a jelenlegi fennakadás. Az MNB továbbra is folyamatosan tájékoztatja az érintetteket az események alakulásáról.

Tovább a cikkhez