Bajban a Pepco: Rossz hír érkezett a népszerű diszkontáruházláncról

Bajban a Pepco: Rossz hír érkezett a népszerű diszkontáruházláncról

Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a Pepco üzletlánc sok magyar kedvence, ennek legfőbb oka az alacsony árakban keresendő, hiszen náluk olcsón vásárolhatunk ruhát, élelmiszert, de még lakásdekort is. A legújabb jelentések szerint azonban nem áll jól az üzletlánc. A karácsonyi szezonban tapasztalt 1,1 százalékos visszaesés, és a harmadik negyedévhez képest 3,5 százalékos csökkenés aggodalomra ad okot és meghatározhatja a lánc magyarországi jövőjét.

A Pepco discountáruházlánc több mint egy évtizede jelen van a magyar piacon. A karácsonyi időszakban népszerűek a termékeik, azonban az utóbbi ünnepi időszakban csökkenést tapasztaltak. Az European Supermarket Magazine beszámolója szerint a jó üzleti eredmények ellenére aggodalomra ad okot a 1,1%-os visszaesés és a 3,5%-os bevételcsökkenés a harmadik negyedévhez képest. A Pepco brit és lengyel gyökerekkel rendelkezik, valamint a Poundland és a Dealz márkákkal is operál, amelyek hasonló stratégiát követnek. Bár a Pepco stabil teljesítményt mutat, a Poundland gyenge eredményei miatt a cég negyedéves bevételének csökkenését tapasztalta.

Tovább a cikkhez