A kép forrása: Blikk
Hétfőn adott tájékoztatást a Budapesti Közlekedési Központ arról, hogy az egész fővárosban kiterjeszthetik a Pay&GO fizetési szolgáltatást. A közleményből kiderül, hogy a BKK célja, hogy – a potenciális beszállító partnerekkel egyeztetve – minél megalapozottabb döntést hozzon a tervezett szolgáltatás kialakításáról. Továbbá arról is írnak, hogy a bevezetés évekig is eltarthat.
A BKK előzetes piaci konzultációt indított az elektronikus jegyrendszer fővárosi megvalósításáról, melynek célja a Budapest Pay&GO továbbfejlesztésének és kiterjesztésének vizsgálata. A digitális fizetési szolgáltatás indulása óta több mint 1 millió jegyet értékesített. A BKK az ügyféligényekre reagálva előzetes piaci konzultációt indított a potenciális beszállítók számára, hogy megalapozottan dönthessen a tervezett szolgáltatás kialakításáról. A tervek szerint a Pay&GO rendszer a jövőben a lehető legtöbb ügyféligényt fogja kiszolgálni, és a BKK számításai szerint legkorábban 2026 második felétől lesz elérhető további vonalakon is.