A kép forrása: Blikk
Több mint 30 órás várakozás után indulhattak el egy Wizz Air-gép utasai Budapestről Szicíliába. Az érintettek állítása szerint részletes tájékoztatást egyszer sem kaptak, kizárólag egy néhány eurós kupont, amit viszont éjszaka nem tudtak felhasználni. Egy szakértő úgy véli, érdemes több szabadnappal számolni, mint amennyit az utazás érint az esetleges késések miatt.
A budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren közel 200 utasnak több mint harminc órát kellett várnia arra, hogy a gépük elinduljon Szicíliába. A repülő eredetileg hétfőn, 18:25-kor indult volna Budapestről, ám az indulást először este tíz órára csúsztatták, majd a járatot törölték. Utána nagy felmordulás, az olaszok hangoskodtak, de a magyarok is, mindenki panaszkodott. Két szerencsétlen reptéri alkalmazott, akik a Wizz Airnek voltak az emberei, próbálta az embereket csitítani. Egy másik utas elmondása szerint begyűjtötték a szállások igényeit, de kiderült, hogy nem hívták fel a szállodákat. A gép végül további módosítások után szerda hajnali 3 óra 20-kor szállt fel. A Wizz Air június 28-i közleményében a légi irányítási rendszereik fejlesztésére szólította fel az európai államokat, hivatkozva az időjárási és kapacitáshiány okozta késésekre.