A kép forrása: Blikk
A hónap elején ismét felügyeleti eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az eMAG-gal szemben, mivel úgy vélik, a vállalkozás kereskedelmi gyakorlata megtévesztő lehet a fogyasztók számára. Bár a webshop milliárdos bírságra számíthat, és a vásárlói tömegesen tesznek panaszt a legkülönbözőbb fórumokon, a cég szerint számára az ügyfelek elégedettsége kiemelkedően fontos.
A GVH vizsgálja az eMAG cég megtévesztő fogyasztói gyakorlatait, amelyek kapcsolódnak az Őrült napok akcióhoz, valamint a szállítási határidőkről és az elállási jogról történő valótlan tájékoztatásra. Korábban az eMAG-ot már súlyos pénzbírsággal sújtották, azonban a jóvátétel teljesítésével problémák adódtak. A vásárlók elégedetlenségét mutatja, hogy létrejött egy károsultak csoportja, és személyes tapasztalatok szerint a szállításokkal, visszatérítésekkel és ügyfélszolgálattal kapcsolatban jelentős problémák merültek fel.