Erős közepes a 100 ezer kilométeres tartóssági teszten: ezt olvassa el, mielőtt Honda CR-V e:HEV-et vásárolna

Erős közepes a 100 ezer kilométeres tartóssági teszten: ezt olvassa el, mielőtt Honda CR-V e:HEV-et vásárolna

Az Auto Bild tartóssági tesztjén a full hibrid Honda CR-V e:HEV AWD erős közepes eredménnyel zárt. Nem minden helyzetben volt teljesen meggyőző, de amikor szétszedték, a rozsdásodás ellenére elég jó műszaki állapotban volt.

A japán autógyártók áttértek a full hibridek gyártására, ami számos problémára kényszerítette a nagy márkákat. A Honda CR-V e:HEV három üzemmódot ismer, melyek különböző sebességnél váltakoznak. A rendszer hallhatóvá teszi a benzinmotor működését, amikor szükséges. Az e:HEV főként az USA és Japán piacának készült, ahol alacsonyabb a sebességkorlát. Az autópályán a fogyasztás növekedett, és a meghajtás zajossá vált. A Hyundai Ioniq 5 N egyedi érzést nyújt a vezetőnek, de a CR-V e:HEV sorozatát sokan kritizálták zaj és lomhaság miatt. A gépjármű műszaki állapota azonban jó volt a teszt végéig.

Tovább a cikkhez