A kép forrása: Blikk
Hosszú órákon keresztül ültek a Wizz Air magyar utasai a gépen, majd utána még órákon keresztül váratták őket a repülőtéren. Egyre nagyobb káosz alakult ki, miután az első néhány órában sem vizet, sem ételt nem kaptak az utasok. A légitársaság is megszólalt a történtekkel kapcsolatban, mint mondták, a fennakadás oka a hatáskörükön kívül esett.
November 20-án este Brüsszelből Budapestre induló Wizz Air járat hosszú késéssel és sok nehézséggel szembesült. A gép indulása havas eső miatt késlekedett, majd technikai hiba miatt ismételt késés történt. Az utasoknak hosszú órákon át nem biztosítottak italt és ennivalót, és a káosz egyre nőtt a fedélzeten. A visszatérésre szánt buszok is késve érkeztek, a terminálban pedig az utasok nem kaptak megfelelő tájékoztatást. A repülőtársaság válasza szerint a fennakadás oka a Wizz Air hatáskörén kívül esett, de végül a járat késve, reggel 13 órakor tudott csak felszállni.