A kép forrása: Blikk
Az egyik érintett utas szerint a légitársaság „inkorrekt” levéllel próbálja védeni a helyzetet, miközben szerintük valós megoldást valójában nem kínáltak fel számukra. Továbbra sem értik, hogy miért tagadta meg a felszállásukat a Wizz Air egy olyan okmányra hivatkozva, amelyről nemcsak, hogy nem tájékoztatták őket előzetesen, de az utas szerint ilyet nem is igényelhettek volna.
A Blikk beszámolója szerint legalább 80 utas rekedt a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, mivel nem engedték fel őket a 12:55-kor induló dzsiddai gépre haddzsvízum nélkül. Az utasokat előzetesen senki sem tájékoztatta a szükséges vízumról, és helyszínen zavaros információkat kaptak. A Wizz Air magyarázata szerint a szaúd-arábiai hatóságok május 18-tól csak a zarándoklat idejére érvényes vízumot fogadhatnak el a beszállásnál, ezért több utasnak megtagadták a fedélzetre lépést. Az érintetteknek a légitársaság két lehetőséget kínált: jegyár 120%-os jóváírását vagy a jegy vételárának teljes visszatérítését.