A kép forrása: Blikk
A Lidl folytatja árcsökkentési programját, amelynek köszönhetően újabb 100 termék, közte felvágottak, friss húsok, pékáruk, grill- és tejtermékek, kávék, csokoládék és ostyák ára csökken tartósan. Az akciós termékek száma így a jövőben sem lesz kevesebb hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházláncánál.
A Lidl magas prioritást helyez arra, hogy reagáljon a vásárlói igényekre és olcsóbban kínáljon termékeket. Az árcsökkentés akár 33%-os is lehet, és májusban már 700 termék volt olcsóbb. A vállalat továbbra is fenntartja az árak “befagyasztását” a hatósági kötelezettség megszűnése után is. A vásárlóknak különféle kedvezményeket kínál, például XXL kiszerelésű termékeket vagy egészségtudatos táplálkozásra vonatkozó kedvezményeket. A digitális hűségprogram, a Lidl Plus, nagyon népszerű, és extra játékot is kínálnak a Nyári kuponesővel. Az aktuális heti akciókat a lidl.hu weboldalon tekinthetik meg.