K&H Bank: Sikeres digitális bankolás és megtakarítás a lakossági ügyfelek körében

K&H Bank: Sikeres digitális bankolás és megtakarítás a lakossági ügyfelek körében

Az ügyfélhitelek és az ügyfélbetétek is 10-10 százalékkal nőttek a K&H Banknál az elmúlt évben. A legnagyobb mértékben, 37 százalékkal a befektetési alapokban kezelt vagyon emelkedettemelkedett. A bank adózás utáni nyeresége 20 százalékkal nőtt, és 40 milliárd forintos mínuszt jelentenek a különböző kormányzati intézkedések, mit az extraprofitadó, a bankadó vagy a kamatstop – hangzott el a pénzintézet első félévről szóló tájékoztatóján.

A K&H bank jelentős betéti kamatokat kínál a friss pénzzel rendelkező ügyfeleknek, azonban ezek rövid lekötési időre vagy speciális feltételekkel érhetők el. A bank adózás utáni nyeresége 20 százalékkal nőtt, ugyanakkor a kormányzati intézkedések negatív hatása miatt költségeik emelkedtek. A bank hitel- és betétállománya is jelentősen bővült, a digitális szolgáltatások iránti kereslet pedig folyamatosan nő. Az inflációs nyomás és a digitális beruházások miatt a működés költségei emelkedtek, további bankadók pedig további terhet jelentenek. A bank jelentős növekedést ért el a befektetési alapokban, és a biztosítási üzletágban is pozitív eredményeket értek el.

Tovább a cikkhez