Kötelező reklámidőt zúdítana a közösségi oldalára a Meta, végleg elüldözhetik vele a felhasználókat?

Kötelező reklámidőt zúdítana a közösségi oldalára a Meta, végleg elüldözhetik vele a felhasználókat?

A hírek szerint az Instagram jelenleg egy új hirdetési formátumot tesztel, amit a felhasználók kénytelen végignézni. Az első felhasználók máris erős kritikával illették a javaslatot, az Instagram végleges elhagyásáról beszélnek.

Az Instagramon és más Meta közösségi platformjain állandó jelen vannak a reklámok, amelyek a felhasználók számára idegesítőek lehetnek. Az Instagram új reklámstratégiát tesztel, amely egy számlálóval ellátott reklámformátumot jelent, amit nem lehet átugrani. A felhasználók erőteljesen reagálnak a kötelező reklámszünet bevezetésére, és sokan úgy vélik, hogy ez jelentősen ronthatja az Instagram élményét. Az új formátum bevezetése esetén sokan azt tervezik, hogy elhagyják a közösségi portált. Egyelőre a Meta és az Instagram nem nyilatkozott az új hirdetési módszerrel kapcsolatban, de a felhasználók reménykednek abban, hogy végül nem vezetik be a kötelező reklámszünetet.

Tovább a cikkhez