A kép forrása: Blikk
Egy új kutatás szerint a kiberfenyegetések száma megugrott, és az adathalász-támadások továbbra is tartós fenyegetést jelentenek. A Check Point Research (CPR) nyilvánosságra hozta a Brand Phishing Ranking 2024 első negyedévére vonatkozó legfrissebb eredményeit. A jelentés kiemeli azokat a márkákat, amelyeket a kiberbűnözők a leggyakrabban utánoznak személyes adatok és fizetési hitelesítő adatok megszerzése során.
A Microsoft a legutánozottabb márkaként 38% -kal vezet az adathalász-támadások terén, míg a Google és a LinkedIn a második illetve harmadik helyen állnak. Az Airbnb egy újonnan feltűnt szereplő a toplistán, melyet a növekvő utazási kedv okozott. A technológiai szektor továbbra is a legtöbb megszemélyesített ágazat, és a technológiai márkák különösen vonzó célpontok a kiberbűnözők számára. Az embereket arra buzdítják, hogy legyenek óvatosak az e-mailek és üzenetek kezelésekor, még akkor is, ha megbízható márkáktól származnak. Proaktív kiberbiztonsági megoldások elengedhetetlenek az adathalász-támadások elleni védelemhez.