Minden kezdet nehéz. Adatvédelmi aggályok lassítják a kínai autógyártók piacra lépését Németországban. Európa-szerte tartózkodónak bizonyulnak a vásárlók. Mint minden új márkával, a keleti elektromos-autómodellekkel kapcsolatban is időre lesz szükség, mire megszokják és elfogadják a vásárlók.
Az új kínai autómárkák nehezen tudnak bekerülni Európába, főként Németországban az adatvédelemmel kapcsolatos aggodalmak miatt. Egy német felmérés szerint a vásárlók harmada fontosnak tartja a jármű hackertámadások elleni védelmet, és a kínai gyártókban kevésbé bíznak ebben a tekintetben. A német autógyártók viszont nagyobb bizalmat élveznek ezen a területen. Ez lehetőséget jelent számukra az új értékesítési érv kialakítására, és az adatvédelemi rendszerük akár globális védjegyként is szolgálhat. A szakértők szerint fontos lenne, hogy a gyártók nyíltan foglalkozzanak a hackertámadások és adatlopások veszélyével, mert a támadások előbb-utóbb bekövetkeznek, és döntő lesz az, hogy melyik platform az ellenállóbb.