Nagy sikert hozott a lakásbiztosítási kampány: rengetegen váltottak!

Nagy sikert hozott a lakásbiztosítási kampány: rengetegen váltottak!

Sikerült megmozdítani a lakosságot a márciusi lakásbiztosítási kampányban: csaknem 100 ezer új lakásbiztosítási szerződést kötöttek, 188 ezren váltottak biztosítót, és 176 ezren dolgoztatták át a szerződésüket a saját biztosítójuknál. A díjak két számjegyű mértékben csökkentek, 10-20-30 százalékkal olcsóbban is tudtak egyes ügyfelek új szerződést kötni – derül ki a Bank360.hu tudósításából.

A lakásbiztosítási kampány várakozást felülmúló eredménnyel zárult, amelyről Túri Anikó, a Nemzetgazdasági Minisztérium közigazgatási államtitkára és Kandrács Csaba, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) alelnöke is beszélt. A kampány nagy nyilvánosságot kapott, és 7,5 millió embert érintett Magyarországon. A penetráció növekedése és a verseny fokozása is sikerült elérni, valamint 461 ezer lakásbiztosítási szerződés mozdult meg. Az új szerződések kötésével összesen körülbelül 1 millió ember 18 ezer milliárd forint értékű ingatlanára kötött új biztosítást. Az MNB alelnöke szerint a bruttó új értékesítés 285 474 szerződés volt, és a biztosítási díjak két számjegyű mértékben csökkentek. Az online értékesítés aránya is jelentősen nőtt, valamint a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítások (MFO) is sikeresen szerepeltek a kampányban.

Tovább a cikkhez