A kép forrása: Blikk
Már komolyan dübörögnek a Black Friday akciók, ami egy hónappal karácsony előtt nem meglepő. A legfrissebb kutatásából kiderült, hogy az emberek 88 százaléka – még ha nem is mindig, de – vár az akciókig, mielőtt lecsapna termékekre. Ilyenkor többen mutatnak hajlandóságot a kütyük beszerzésére, mint a ruhák vagy kozmetikumok vásárlás iránt.
A Honor megbízásából készült felmérés szerint a magyarok bevásárlási szokásaira jellemző, hogy a fogyasztók 37 százaléka technológiai készülékeket, például okostelefonokat, tableteket vagy okosórákat vásárolnak az év fő bevásárlási időszakában. Ezzel szemben kevesebben vásárolnak ruhát, háztartási eszközt vagy szépségápolási terméket. A kutatásból az is kiderült, hogy sokan megkeserednek a sok technológiai eszköz cipelése miatt, és sokan szeretnének egy olyan eszközt, ami ötvözi a különböző készülékeiket. A Honor Black Friday akciók keretében kínálja okostelefonjait és tableteit a MediaMarkt, Euronics, Auchan és a Telekom üzleteiben.