A kép forrása: Blikk
Majdnem egy évvel az első bejelentés és több hónapig tartó tesztüzem után februárban mindenki számára megnyílt az OTP webplázája, a fizz.hu. Ami a leginkább szimpatikus benne, az a hét minden napján, reggel 8-tól este 8-ig hívható ügyfélszolgálat, de vajon árban és kínálatban is tudja majd azt, amit a nagyok?
A Fizz.hu egy kényelmes, átlátható és kellemes vásárlói felületet nyújt, amelyen átgondoltan és hozzáértéssel fejlesztették az információkat. A webshop több kategóriában kínál termékeket, például háztartási gépek, mobil- és számítástechnikai készülékek, televíziók, bútorok, kert-, barkácsáruk, játékok, sport- és szabadidős, valamint baba-mamatermékek. A Fizz.hu arra törekszik, hogy hiteles és gondtalan vásárlást biztosítson, folyamatos fejlesztéssel és kiemelt figyelemmel az ügyfélszolgálat minőségére. Az eMAG-gal való versenyben a Fizz.hu kiemelkedő megbízhatósággal és elérhetőséggel próbálja megerősíteni pozícióját, ami a vásárlóknak is előnyös lenne. A Fizz.hu emellett belső versenyhelyzetet teremt a kereskedők között, kuponakciókkal ösztönzi őket és átvilágítja üzleti partnereit a vevők érdekében.