Ügyfélszolgálatok forradalma: A Google Geminivel új szintre emeli a vállalati kontaktközpontokat

Ügyfélszolgálatok forradalma: A Google Geminivel új szintre emeli a vállalati kontaktközpontokat

A Google Cloud bejelentette, hogy a hatéves Contact Center AI ajánlatát új, végponttól végpontig tartó alkalmazássá alakítja át. A vállalat új nevet is adott a szolgáltatásnak, hogy hangsúlyozza a generatív mesterséges intelligencia technológiáknak – köztük a teljesen új Gemini 1.5 Flash-nek – a platformba történő integrálását. A cégek ugyanis még erőteljesebb AI-támogatást kapnak a különböző érintkezési pontokon az ügyfelek ügyes-bajos dolgainak kezeléséhez.

Az alkalmazást használó vállalkozások mostantól fejlett generatív AI képességeket kapnak, amelyek segítik az ügyfélszolgálati képviselőket az ügyfélkérdések hatékony kezelésében. A Google Cloud új márkanévvel (Customer Engagement Suite with Google AI) bővíti az AI- és gépi tanulási képességeket, hogy sokcsatornás kommunikációs élményt nyújtson. A platform lehetővé teszi a virtuális ügynökök viselkedésének kód nélküli létrehozását és vezérlését, csökkentve ezzel az ügyfélszolgálati költségeket. Az ügyfélszolgálati munkatársak Gemini-alapú eszközöket kapnak a lekérdezések gyors és pontos kezeléséhez, valamint az ügyfélkérdésekre adott automatikus válaszokkal javítják az ügyfélszolgálati élményt.

Tovább a cikkhez