Az összkerékhajtású Suzuki Vitara Hybrid elérte a 100 000 kilométert a tartóssági teszten. A szakértők véleménye szerint bár nem tökéletes, de a Suzuki Vitara alátámasztja a megbízható japán autó imázsát. Nem erre az eredményre számítottak: mutatjuk, mi mindenre jutottak a kocsi átvizsgálása során.
Az Esztergomban gyártott Suzuki Vitara II első benyomásra nem tűnik minőségi autónak a német Auto Bild magazin szakértői szerint. A vékony fémlemez és kemény műanyagok miatt nem csendes, és technikailag sem terepjáró, bár praktikus formája miatt nagy tárgyakat is el lehet helyezni benne. Az átkapcsoló gomb sem teszi valódi terepjáróvá, de könnyűsége miatt homokos terepeken is jól teljesít. Egy Auto Bild teszt során a Vitara 100 ezer kilométeres tartóssági teszten esett át, és meglepően jó állapotban volt. A negatívumok mellett a tapasztalatok túlnyomórészt dicsérőek voltak, és más Vitara modellek is sikeres teszteken estek át, kivéve néhány kisebb sérülést.