A kép forrása: Blikk
Egyre több a panasz az új, palack- és üdítősdoboz-visszaváltó automaták környékén. Meghibásodó automaták, szemét, szállítási problémák, háborgó emberek és boltok. Az ügyben most megszólalt a MOHU is és elismerték, a logisztikát újra kell gondolniuk, de szerintük a legtöbb esetben nem ők a hibásak.
A Telex cikke szerint számos problémát jeleztek a palackjaikat visszaváltani kívánó polgárok. Az automata fennakadásokat okoz, például lefagyhat, kupont adhat, nem olvashat QR-kódot, vagy nem fogadhat el kártyaszámot. Egyesek utalással kérik vissza pénzüket, de késik a visszatérítésük. A rendszer miatt szemét, üvegszilánkok és zaj keletkezett az automaták környékén. A MOHU szerint a problémát az okozta, hogy túl gyorsan kezdték el visszaváltani a palackokat, amire nem tudtak felkészülni. Üzletláncok szerint gyakori gond, hogy a MOHU nem vette át az automatába dobott hulladékot, javítás csúszott, és az új palackok beprogramozása sincs megfelelően.