Vitákat szít a McDonald’s legújabb húzása: zseniális vagy hatalmas baklövés?

Vitákat szít a McDonald's legújabb húzása: zseniális vagy hatalmas baklövés?

Az ember bemegy egy étterembe, akkor a legidegesítőbb dolgok egyike tud lenni, hogy a haja, ruhája egyből beszívja az ételek illatát. Leginkább akkor zavaró ez, mikor a jó olajban sült sültkrumpli szaga ivődik bele az emberbe egész a bőrééig. Ezen sokan idegeskednek. Egy ravasz huszárvágással ki lehet védeni a dolgot. Mármint az idegeskedést: legyünk direkt, szándékosan sültkrumpli szagúak! Ezt a piaci rét találta meg a Meki. Forradalmi terméket dobhat ugyanis piacra a McDonald’s : a vállalat “palackba zárja a friss sültkrumpli illatát”.

Az McDonald’s egy sültkrumpli illatú parfüm piacra dobásával készül meglepni az X-en. A vállalat három különböző illatot tervez, köztük sós sültkrumpli, algás-fermentált szilvás, valamint fokhagymás-borsos-majonézes variánsokkal. Ezek közül az utolsó két illat kizárólag Japánban lesz elérhető. A japán McDonald’s már bejelentette a parfüm hivatalos megjelenésének időpontját, azonban a nagyközönség szkeptikus, és úgy gondolhatja, hogy csupán egy korai április elsejei tréfa.

Tovább a cikkhez