A Lidl forradalmi lépést tesz – új metódus hozza meg a változást a vásárlásban

Ez az árakra is hatással lesz.

A Lidl Európa egyik legjelentősebb élelmiszerárúház-lánca, amely alacsony árai és saját márkás termékei miatt vonzza a vásárlókat. A vállalat figyel az aktuális ízlésekre, de kiemelten fontos számukra a spórolás, hogy az árak alacsonyak maradjanak. A Lidl forradalmian új megoldást eszelt ki az árak csökkentése érdekében. Elektromos árcímkéket vezetnek be az üzleteikben, melyeket könnyen lehet programozni, így sok pénzt takaríthatnak meg az árcsedékek cseréjével. A változtatás először csak néhány angol üzletben lesz elérhető, de tervezik, hogy év végére az összes szigetországbeli üzletben bevezetik. Remélhetőleg a közeljövőben Magyarországon is elérhető lesz ez a megoldás.

Tovább a cikkhez