A kép forrása: Bors
Lenyűgöző imázsfilm ösztönzi a nemzetközi turistákat, hogy a magyar fővárosba látogassanak.
A Magyar Turisztikai Ügynökség legújabb imázsfilmje a Budapestet bemutató háromnapos influenszer média trip keretében készült. A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók Instagramon, TikTokon és más platformokon osztották meg élményeiket Budapestről. Ennek köszönhetően 150 országból közel 340 millió felhasználó láthatta a főváros turisztikai és kulináris kínálatát. Az imázsfilm további turistákat vonzhat Budapestre, hiszen az MTÜ kampányainak következtében 20 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma a városban. A Budapest Influencer Trip részeként érkező influenszerek 14 országból vettek részt a kampányban, melynek eredményeként több vendégéjszakát regisztráltak a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központban, és kiemelkedő növekedés figyelhető meg az Öböl-menti országokból is.