Felébredt a természet szeretete – Magyar műsorvezetőnő bevállalta a nudizást

Kandász Andi rengeteget bulizott, és a nudizást is bevállalta Gran Canárián

Kandász Andi az elmúlt időszakban számos fantasztikus fotóval ajándékozta meg követőit a közösségi oldalain, ugyanis tizenkét napot töltött a Kanári-szigetek névadójának szigetén, Gran Canarián. Andi bár korábban is járt már a varázslatos helyszínen, újra elvarázsolta őt mesés sziget.A Spanyolországhoz tartozó Gran Canariát az Atlanti-óceán igazi kincseként tartják számon. Ezt a tényt Andi is csak megerősíteni tudta lapunknak, ugyanis rengeteg kalandot élt át férjével, Ferivel, lányával, Lolitával és a lányának egyik barátjával. Ráadásul egy ott élő magyar ismerősük a sziget számtalan rejtett zugába is elkalauzolta a kis csapatot.Gran Canaria déli részén szálltunk meg. Ilyenkor mindig kényelmes apartmant választunk, és bár november végén volt az utazás, nyaraltunk. Rengeteget kirándultunk, barangoltunk a rejtélyes és szép tájakon. Kávéültetvényeken jártunk, búvárkodtunk és a naplementében úsztunk az óceánban- árulta el Andi, aki nevetve azt is hozzátette, hogy a hely természetes szépségei mellett örömét lelte a tengerparton a profi szörfösök nyújtotta csodás férfitestek látványában is.Kandasz Andrea Official Page (@kandaszandrea) által megosztott bejegyzésGran Canaria egyik fő látványossága az a homoksivatag, amelyet Andiék is meglátogattak. A sivatag egyik különlegessége, hogy a benne elterülő homok Nyugat-Szaharából származik, onnan hordja át a szemcséket a szél a kör alakú kis szigetre.Európa legnagyobb sivatagába is ellátogattunk, ahol a helyiek és a turisták gyakorta naplemente ünnepet tartanak. A lemenő napot nézve fantasztikus érzés volt futkározni és hemperegni a homokban, miközben látod távolban az óceánt. Miután kifutkároztuk magunkat romantikára váltottunk és összeölelkezve oldódtunk fel ebben a földi csodában hálát adva azért, hogy 26 éve szerethetjük egymást.- tette hozzá Andi.Az utazás során Andi egy olyan oldalát is megismerhette Gran Canariának, amelyről nem is gondolta volna, hogy van neki. Azt bár tudta, hogy tele van a sziget természeti csodákkal és látnivalókkal, arra nem számított, hogy nagyokat is lehet ott szórakozni.Ferivel rengeteget buliztunk. A legtöbbször a nyakunkba vettük az éjszakát és hajnalig táncoltunk. Szerencsére most már Feri is tudott velem táncolni, áprilisban ugyanis megműtötték a térdét és végre azóta már ismét ő a parkett ördöge!Kandasz Andrea Official Page (@kandaszandrea) által megosztott bejegyzésAndi nem csak az éjszakai életet vállalta be a mesés utazás során, hanem a nudizást is. Mint mondta, ha tehetik, el szoktak vonulni férjével egy kis meztelen fürdőzésre az utazásaik során.Imádom, ahogyan a víz és a bőröm egymással érintkezik akkor, amikor fürdőruha nélkül úszom a habokban. A kulturált nudizmust nagyon szeretem, nekem ez egy naturális, természetes dolog.- árulta el.Andi szerint egy utazás nem csak a testet, de a lelket is táplálhatja. Lapunkkal megosztotta, hogy egy ilyen kirándulás során mindig kitisztul a feje és rengeteg mindenre rájön önmagával kapcsolatban. Mindezek mellett hálás azért is, hogy családja is el tudta kísérni erre a varázslatos kalandra.Végre volt időnk beszélgetni a férjemmel. Minden nap hálásak vagyunk egymásért Ferivel, akivel ugyanolyan csillogó szemmel nézünk egymásra, mint a megismerkedésünkkor…- tudtuk meg Anditól, aki azt sem tagadta, hogy hamarosan újra Thaiföldre készülnek párjával, akitől akár a tavalyi évhez hasonlóan egy újabb nagy meglepetésre is számít.