Külföldről rendelt csomag hiányzik? Mi segítünk megszerezni!

Külföldről rendelt csomag hiányzik? Mi segítünk megszerezni!

Sokan rendelnek határon túli webshopokból is, főleg az év végi nagy leárazások idején. Mutatjuk, ők kihez fordulhatnak, ha nem érkezik meg a külföldről rendelt csomag illetve, ha valamiért azt vissza kell küldeni!

A Black Friday és Cyber Monday idején sokan rendelnek külföldi webáruházakból, de ha a csomag nem érkezik meg időben, vagy vissza kell küldeni, van több lehetőség is. Ha a vállalt határidőre nem érkezik meg a rendelt termék, akkor pénzvisszatérítési lehetőségünk van, különösen ha PayPal-lal vagy bankkártyával fizettünk. A nagyobb piacterek saját pénzvisszafizetési lehetőséget biztosítanak, és az Európai Fogyasztói Központ (EFK) is ingyenes segítséget nyújt határon átnyúló panaszok esetén. Az EFK jótállási-szavatossági jogvitákban, hibás teljesítések orvoslásában és szándékos megtévesztések esetén is segítséget nyújt. A magyar vásárlókat 14 napon belül indoklás nélküli elállás joga illeti meg, és külföldi webáruházak esetén is van lehetőség visszaküldeni a terméket. Az visszaküldés költsége a fogyasztót terhelheti, de garanciális probléma esetén visszajárhat, és nem EU-s országokban az adott vállalkozástól függ, hogy milyen feltételekkel küldhető vissza a termék.

Tovább a cikkhez