A kép forrása: Bors
A Zara ma bejelentette új együttműködését a világszerte ismert magyar divatmárkával, a Nanushkával. A férfiruházatra, ékszerekre és lakberendezési tárgyakra koncentráló Zara x Nanushka kollekciók megtestesítik a független márka innovatív kézművességét és funkcionális szépségét.
A Nanushka 2005-ben Sándor Szandra által alapított magyar márka, mely a progresszív tervezési érzékenységével gyökerezik a magyar esztétikai hagyományokban. A kollekciók tervezése során az „a Kelet találkozik a Nyugattal” elnevezésű megközelítés alapján állnak össze, melyet Szandra Zarával közösen hozott létre. A férfiruházat a kényelmet és lazább sziluetteket helyezi előtérbe, és a részletekre, mint például bőrdíszítések és horgolt szegélyek, nagy hangsúly kerül. A kollekcióban megtalálhatók klasszikus szabású ingek, jacquard mintás polárszettek, valamint bohém papucsok és csizmák. Sándor Szandra ékszerkollekciója esztétikailag kapcsolódik a márka ruházatához, különleges darabokkal, mint gyűrűk, fülbevalók és nyakláncok.