A digitális katasztrófa: Az internetes fizetések, mobil- és netbank elérhetetlenné válnak

A digitális katasztrófa: Az internetes fizetések, mobil- és netbank elérhetetlenné válnak

Érdemes előre tervezni, ennél a banknál szünetelni fog az online ügyintézés.

Az OTP Bank közleménye szerint június 1-én 22:00 órától június 2-án hajnali 1:00 óráig fejlesztések miatt számos szolgáltatás nem lesz elérhető. Ilyenek például az OTP internet- és mobilbank, az OTPdirekt, valamint több online termékigénylés. A fejlesztések miatt felfüggesztik az eBIZ és a bank számlázó rendszer működését, valamint elérhetetlenné válnak számos alkalmazások, mint az Electra, a SmartBróker vagy a Vámpénztári alkalmazás. A bank által kibocsátott bankkártyákkal kezdeményezett internetes fizetések jóváhagyásai is szünetelni fognak. A leállások kellemetlenül érinthetik az ügyfeleket, akik eddig nagyrészt digitálisan intézték az ügyeiket, azonban a magyarok általában pozitívan vélekednek az online ügyintézési lehetőségekről. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően az online ügyintézés mára mindennapossá vált.

Tovább a cikkhez