„A Lidl forradalmi újítása – Új fejezet kezdődik az üzletben: teljes átalakulás vevői szemszögből”

„A Lidl forradalmi újítása - Új fejezet kezdődik az üzletben: teljes átalakulás vevői szemszögből”

Ha ezt látod, tudd, mit jelent!

A német diszkontlánc bevezette az újítást, hogy a vásárlók számára egyértelmű legyen, mely termékekért kell 50 forinttal többet fizetniük a betétdíj miatt. Az akciós újságokban logót helyeznek el a termék ára mellé, hogy azok, akik még nem betétdíjas termékeket keresnek, könnyen megtalálják azokat. A kötelező üvegvisszaváltási rendszer kiterjed a műanyag palackokra, fém és üveg italos csomagolásokra is, amelyek után 50 forint betétdíjat kell fizetni. Az üzletlánc az árcédulák mellett az akciós újságokban is láthatóvá teszi azokat a termékeket, amelyekért betétdíjat kell fizetni. Magyarországon június utolsó napjáig kaptak haladékot a forgalmazók arra, hogy minden termékük visszaváltható legyen.

Tovább a cikkhez