A nők piaci potenciálját kihasználva: A cég, amely milliárdokat keres a női vízfogyasztásból

A nők piaci potenciálját kihasználva: A cég, amely milliárdokat keres a női vízfogyasztásból

110 évig munkások és pilóták ittak ezekből a termopalackokból, aztán történt valami, és újabban a nők megőrülnek értük.

A Stanley termobögrék története meglepő fordulatot vett az új színes változatok megjelenésével. A hagyományosan csajosnak gondolt színekben is elkezdték gyártani a termékeket, és a nagyobb űrtartalmú változatok is elérhetővé váltak. Ennek következtében a bögrék iránti őrület alakult ki, a divatosabb színekből alig lehet beszerezni őket, és a vásárlók akár drága áron is hajlandóak megvásárolni őket. Emellett egyes vásárlók még egyedibbé teszik a terméket, például Louis Vuitton-logókat gravíroztatnak rá. Az amerikaiak körében jól ismert Stanley-ket eleinte pilóták és kétkezi munkások használták, de mostanra divatos és keresett termékké váltak. A cég forgalma jelentős növekedést mutatott az új színes és nagyobb űrtartalmú változatok megjelenése óta.

Tovább a cikkhez