A kép forrása: Dívány
A magyarok számára legfontosabb termékeket érintő, örömteli lépésre szánta el magát az áruházlánc.
Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója elárulta az Indexnek adott interjújában, hogy állandó jelleggel csökkentik csaknem 3000 termék alapárát. Ennek eredményeként a vásárlók olcsóbban juthatnak hozzá rengeteg tartós élelmiszerhez. A Tesco stratégiájának részeként arra törekednek, hogy a keresletet és kínálatot egyensúlyban tartsák, és tartósan alacsonyan tartsák minél több árucikk alapárát. Az árak csökkentése érinti a konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek, alapok, tészta, rizs, speciális és egészséges táplálkozási igényeknek megfelelő termékeket is. Emellett megduplázzák az árgaranciás termékek számát, és lejjebb vitték a friss csirke- és sertéshús árát is. Ez összesen több mint 1400 termékre vonatkozik. Pálinkás Zsolt szerint a kiszámítható helyzet fontos a vásárlóknak a mai helyzetben, mivel a fogyasztók egyre inkább az akciókat figyelik, és a kiszámítható árakat preferálják.