A kép forrása: Dívány
Hétfőtől nagy változások lépnek életbe az áramügyintézésben, ami a számlázást is érinti.
Az MVM végzett az informatikai átállással, így mostantól minden ügyfél számára elérhetővé vált a teljes körű ügyintézés.
Az E.ON-tól érkezett 2,5 millió ügyfél szerződése változatlan marad, de új felhasználói azonosítóra lesz szükségük.
Az átállás miatt az MVM Next júliusi áramszámlája később érkezhet és eltérő fizetési határidők lesznek érvényben.
Az online ügyfélszolgálat és az MVM Next mobilapplikáció újraindulnak, és az E.ON-tól érkezett ügyfelek több személyes ügyfélszolgálati ponton is igénybe vehetik az MVM szolgáltatásait.
Az előre fizetős mérővel rendelkező ügyfelek számára fontos változások lépnek életbe, és szeptember 7-én egy kutyás rendezvény várja az érdeklődőket.