Az elnöki feleség húzóneve – Hogyan vált Michelle Obama az élelmiszeripar figyelmének középpontjába?

Az elnöki feleség húzóneve - Hogyan vált Michelle Obama az élelmiszeripar figyelmének középpontjába?

Az amerikai elnök feleségének first ladyként vállalt marketingszereplése soha nem volt öncélú.

Az Amerikai Egyesült Államok első asszonya, Eleanor Roosevelt, számos termék népszerűsítésében vett részt, mint reklámarca. Egyaránt népszerűsített repülési élményeket, hot dogot, ágymatracot és margarint. Szerepe meghatározó volt a polgári jogok és humanitárius ügyek előmozdításában. Társadalmi szerepvállalása már a Női Szavazók Szövetségéhez való csatlakozással kezdődött, és aktívan támogatta a nők egyenjogúságát. Eleanor Roosevelt volt az első first lady, aki reklámokban szerepelt, és ezzel óriási hatást gyakorolt az emberekre, bár ezt sokan kétkedve fogadták. A kongresszus vizsgálatot is indított az ügy kapcsán, de végül a vita elcsitult.

Tovább a cikkhez