A kép forrása: Dívány
A szokásosnál még jobban oda kell figyelni az autó sebességére ezen a szakaszon.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) olyan új módszereket vet be a közlekedésbiztonság javítása érdekében, amelyek célja a közlekedési balesetek számának csökkentése. A Közlekedésbiztonsági Stratégia hosszú távú célja az, hogy 2030-ra 50 százalékkal kevesebb ember haljon meg közlekedési balesetben, 2050-re pedig senki. Jelenleg hetente egy ember veszíti életét közlekedési balesetben. Az elemzések alapján a BKK szakemberei mesterséges intelligenciát is felhasználva folyamatosan vizsgálják, hol lenne érdemes csökkenteni a megengedett legnagyobb sebességet. Ezek alapján már megváltoztak a sebességhatárok az 1. kerületi Attila út és a Szentmihályi út bizonyos szakaszain. Ehhez hasonló intézkedések más városokban is hatásosnak bizonyultak, például Londonban és Brüsszelben is jelentős csökkenést tapasztaltak a balesetek és halálos sérülések számában a sebességkorlátozások bevezetése után.