Hogyan reagálj, ha romlott élelmiszert vettek tőled?

Hogyan reagálj, ha romlott élelmiszert vettek tőled?

Az ilyesmi nemcsak bosszantó, de visszaélés jele is lehet: ezért érdemes valamit lépned, ha romlott élelmiszert vettél!

Ha észreveszel valami minőségi problémát a boltban vásárolt élelmiszerrel, jelezd az üzletvezetőnek, hogy bejelentést tehessenek. Ha otthon veszed észre a problémát, hívd az ingyenes Nébih Zöldszámot (06-80/263-244) vagy küldj bejelentést az ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu e-mail címen. A bejelentést érdemes megtenni, hogy a szakemberek kivizsgálhassák a problémát és szükség esetén intézkedéseket tehessenek. A Nébih a területi kormányhivatalok közreműködésével vizsgálja a bejelentéseket, és jogsértés esetén intézkedéseket tesz. A bejelentő értesítést kap a vizsgálat eredményéről, és a Nébih dönthet úgy is, hogy névtelen panaszokat nem vizsgál.

Tovább a cikkhez