A kép forrása: Dívány
A stílusos öltözködés és az igényes lakberendezés utáni igény általában együtt jár. Szakértőkkel beszélgettünk.
A 2000-es évek elején kezdődött divatházak kiszélesítették tevékenységüket a lakberendezés felé is, luxusmárkák belsőépítészeti megoldásaikkal átadták az életérzést a vásárlóknak. Fast fashion márkák is bővítették termékpalettájukat lakberendezési tárgyakkal. Azonban a gyorsfogyasztási cikkek okozta környezeti károk és ökológiai lábnyom aggodalmat keltenek. Felelős, megfelelő mértékű otthoni megújítással felfrissíthetjük környezetünket. A divatérzékeny emberek otthonuk szépítésére törekednek, különböző stílusok és esztétika mellett. Az interjúban Pécsi Balázs stílustanácsadót és Szilassi Mártont, a divat PR-szakértőt kérdeztük a divat és lakberendezés kapcsolatáról.