Yettel ügyfeleit megtévesztik nem létező szolgáltatással

Yettel ügyfeleit megtévesztik nem létező szolgáltatással

SMS-ben és e-mailen keresztül támadják az adathalászok a Yettel ügyfeleit, elképesztően precíz átveréssel szemben kell óvatosnak lenniük.

A Yettel honlapján közleményben figyelmeztet a cég, hogy újfajta csalástípus terjed, melyben a telefonszolgáltató nevével visszaélve próbálnak meg áldozatokat megkopasztani. A Yettel azt tanácsolja ügyfeleinek, hogy a feltöltőkártyásokat célzó csaló weboldalak és a számlabefizetésről szóló csaló e-mailek ellen csak a Yettel honlapját és alkalmazását használják, valamint a biztonságos Barion fizetési alkalmazást válasszák. Emellett arra is felhívják a figyelmet, hogy a Yettel-pontok lejártáról szóló SMS-ek megtévesztő adathalász üzenetek, hiszen ilyen szolgáltatással nem rendelkezik a cég feltöltőkártyás ügyfelei számára. Korábban már próbáltak lemásolni és átverésre használni a Yettel honlapját, de a cég megtette a szükséges intézkedéseket a csalások megakadályozása érdekében.

Tovább a cikkhez