A sikeres emberek 8 kulcsfontosságú mondata a munkahelyen – Harvard pszichológusának ajánlása

A sikeres emberek 8 kulcsfontosságú mondata a munkahelyen - Harvard pszichológusának ajánlása

A pszichológus szerint ezek a mondatok nagyban hozzájárulnak a sikerhez, valamint a jó karrierhez, a legsikeresebbek ezért is használják őket rendszeresen a munkahelyen.

Dr. Cortney S. Warren, Harvardon végzett pszichológus szerint a munkahelyi elégedettség kulcsa a megfelelő határok meghúzása. A határok tükrözik a személyes értékeket, és segítenek az összetartozás, hozzáértés, biztonság, méltányosság és jelentőségteljesség érzésének fenntartásában. A határidők meghatározása és a munkaidő betartása fontos a stressz kezelésében és az öngondoskodásban. Az öngondoskodás szempontjából kritikus fontosságú, hogy határt szabjunk, és kérejük segítséget, ha szükség van rá. Fontos az is, hogy tiszteletteljesen kommunikáljunk a munkahelyi környezetben, és kifejezzük javaslatainkat a problémák megoldására.

Tovább a cikkhez