Az új generáció: A “Sephora-gyerekek” vírusa

Az új generáció: A "Sephora-gyerekek" vírusa

A TikTokon terjedő Sephora-gyerekek jelensége sokakat bosszant. A kicsik motivációja azonban korántsem annyira új keletű, mint elsőre tűnik.

A gyerekek és tinédzserek a következő generációs trendeket követve egyre inkább a szépségápolási termékek iránt érdeklődnek. A TikTok és a közösségi média inspirálja őket, és a külföldi Sephora szépségápolási termékeket előszeretettel használják. Ez a jelenség felháborítja a felnőtt vásárlóközönséget, akik panaszkodnak a gyerekek viselkedésére és a termékhiányra a boltokban. A gyerekek motivációjának hátterében az áll, hogy a nagyobbakra akarnak hasonlítani, és a tinédzserkor kísérletező időszaknak számít, amikor a szépségápolás is fontos szerepet kap.

Tovább a cikkhez