A kép forrása: Femina.hu
Miután egy ország ámuldozhatott Csonka „Pici” András akrobatikus képességein, most újra a PENNY színeiben lép a képernyőkre, azonban ez alkalommal egy teljesen új oldalát és tehetségét mutatja meg: az álcázás művészetét.
Csonka András az elmúlt évben a PENNY-vel és a Pici árakkal összeolvadt, és egy izgalmas reklámkampány részeként vizuálisan beolvadt a polcok közé. A színész elárulta, hogy nagyon várták az új koncepciót, és örömmel vett részt benne. A reklámfilmet egy PENNY üzletben vették fel, ami hosszú és megfeszített munkát igényelt, de mindenki elégedett volt az eredménnyel. A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon, és több mint 200 üzlettel és 5000 munkatárssal rendelkezik. A vállalat fő törekvése a friss és jó ár-érték arányú termékek kínálata, valamint a magyar beszállítókkal való szoros együttműködés.