A Ryanair botrányos viselkedése: félretájékoztatás és étlen-szomjan várakoztatás a Ferihegyen

A Ryanair botrányos viselkedése: félretájékoztatás és étlen-szomjan várakoztatás a Ferihegyen

Négy órás várakozás után törölték a római járatot.

A Liszt Ferenc Repülőtéren újabb légi közlekedési botrány történt a Ryanair járatával, amely késése miatt okozott fennakadást. Nyíri András Domonkos együtt utazott volna Rómába a gépen, de a járat késése és több alkalommal változó felszállási idők miatt hosszú ideig kellett várakozniuk a repülőtéren. A légitársaság jelentős késésről és járattörlésről tájékoztatta az utasokat, de a kommunikáció zavarossága miatt nem volt egyértelmű a helyzet. A káosz közepette az utasokat nem megfelelően tájékoztatták a jogorvoslati lehetőségekről, és az utasok elégedetlensége az események közben folyamatosan nőtt. Az esemény hátterében állítólag a római reptér bezárása állt, de az információk ellentmondásosak voltak, ami további feszültséget okozott az utasok között.

Tovább a cikkhez