A kép forrása: ripost
A világhírű olasz színészt szerződés köti Magyarországhoz.
Magyarország egyik legnagyobb energiaitalgyártó vállalata leváltotta reklámarcát, Bruce Willist. Helyét Michele Morrone, a 365 nap filmek sztárja vette át. Morrone nemrég hazánkban járt és hamarosan visszatér. Popovics Adrienn, a Hell marketingigazgatója szerint Morrone egyezik a márka jegyeivel, mint például az elegancia, dinamika, kifinomultság, erő és karizma. A reklámfilm producere, Hajdú Péter szerint Morrone szerény és rendkívül profi. Morrone aktívan részt vett a kreatív feladatokban, saját zenei szerzeménye is hallható a reklámfilmben. Emellett feszített tempóban 12 reklámfilmet forgattak vele 3 nap alatt, és hamarosan folytatják a munkát vele. Hajdú Péter elárulta, hogy Morrone szerződésében szerepel, ki szólíthatja meg, de ő valójában nem tartja magát ehhez, mert rendkívül jófej.