A kép forrása: ripost
Mert elhallgattak egy lényeges információt az utasok elől.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Wizz Air Hungary Zrt.-vel szemben, mivel a légitársaság elhallgatott fontos információkat az utasok elől. A WizzAir vállalta, hogy pénzbeli kompenzációt fizet több ezer utasnak összesen 80 millió forint értékben. Az eljárás során kiderült, hogy az ingyenes online utasfelvétellel kapcsolatban fennálló technikai hiba miatt az utasoknak többletköltségeket kellett viselniük. A cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot végzett, de elismerte a hibát és kezdte az utasok kompenzálását. A WizzAir kredit formájában írja jóvá az utasfelvételi díjat, 100%-ban lehívható pénzben is egy éven belül. Az érintettek e-mailben és mobilapplikáción keresztül értesülnek a jóváírásról, valamint a cég magyar nyelvű honlapján is tájékoztatást kapnak a kompenzációnak.