A kép forrása: Szeretlek Magyarország
A lap számításai szerint a DK alelnöke, EP-képviselője 125 hirdetésből 114-et szentelt Magyar Péterre. A politikus legalább 6,5 millió forintot fordított a Magyart hiteltelenítő posztokra.
Molnár Csaba Facebook-oldalának hirdetéseire legalább 6,5 millió forintot fordított, ezzel a második legtöbbet költő ellenzéki politikussá lépett elő a Meta Ad Library összesítője szerint. A hirdetési kiadásainak 92 százalékát, vagyis legalább 6,5 millió forintot Magyart hiteltelenítő posztokra fordította. A 24.hu szerint a DK pártján belül Molnár Csaba feladata, hogy fideszesezze Magyart, és ezzel távol tartsa a DK-s szavazóbázistól. A DK-s kampánynyitó óta felpörögtek Molnár facebookos költései: csak az elmúlt hét napban 3 milliót költött el a platformon.