A Wizz Air másodszor lett a britek szavazatai alapján a legrosszabb légitársaság

Főként a késések és az ügyfélszolgálat minősége miatt kritizálták a magyar fapados légitársaságot. A Wizz Air szerint azonban a felmérés módszertana félrevezető.

Az Independent beszámolt róla, hogy a Wizz Air-t választották a legrosszabb rövidtávú utakat kínáló légitársaságnak Nagy-Britanniában. A Which? nevű kutatás szerint a britek több mint 10 ezer járatot értékeltek az ár-érték arány, az ügyfélszolgálat, az ülések kényelme és az étel-ital kínálat alapján. A Wizz Air mindössze egy csillagot kapott az ügyfélszolgálat kategóriájában, és a többi kategóriában sem szerepeltek túl fényesen. A légitársaság vitatja a felmérés eredményeit, állításuk szerint az ügyfélkörükre nézve nem reprezentatívak az eredmények.

Tovább a cikkhez