Magyarország vezet az online kampányokban történő költésektől

Magyarország vezet az online kampányokban történő költésektől

Szentkirályi Alexandra, a Fidesz visszalépett főpolgármester-jelöltje költötte a legtöbbet az összesítés szerint.

Január óta június 9-ig a politikai hirdetésekre Magyarországon összesen 3,390 milliárd forintot költöttek a Meta rendszerében. Ebből a kormányoldal 2,8 milliárd, míg az ellenzék 513 millió forintot költött. A kormányközeli politikusok 478 millió, míg az ellenzéki politikusok 325 millió forintot fizettek a Metának. A kormányközeli média és közszereplők 1,807 milliárd forintot, míg az ellenzéki média és közszereplők 100 millió forintot költöttek a hirdetésekre. A magyarok lakosságarányosan a legtöbbet költötték politikai hirdetésekre Európában, ugyanis egy lakosra 200 forintnyi hirdetés jutott.

Tovább a cikkhez